درباره ما

اروند شیمی دز را بیشتر بشناسید

درباره اروند شیمی دز

اروند شیمی دز با مدیریت فرامرز سلطانی و بیش از یک دهه فعالیت در زمینه فروش مواد اولیه شیمیایی آمادگی تامین کلیه مواد اولیه دلخواه شما را  جهت استفاده در صنایع آرایشی بهداشتی، دارویی، خوراکی، حلال های شیمیایی، تصفیه آب،رنگ و رزین، کشاورزی، خوراک دام و طیور و … را با تضمین کیفیت و قیمت تمام شده رقایتی دارد. این مجموعه توانسته در طی این سال ها همواره با حضور مداوم در بازار خرید و فروش مواد اولیه شیمیایی انتظارات تمامی مشتریان را برطرف و رضایت آنها را به بهترین نحو جلب نماید. با توجه به تغییرات مداوم قیمت ها در بازار ارزی تمرکز و هدف این مجموعه همواره عرضه مستقیم مواد اولیه با قیمت استثنایی و مناسب با اولویت کیفیت بالای مواد می باشد. 

تحویل در کمترین زمان

مجموعه اروند شیمی دز در کوتاه ترین زمان ممکن ارسال محصولات خود را انجام م یدهد و از زمان ارسال تا تحویل بار شماا را همراه یخواهد کرد.

قیمت رقابتی

ما با ارائه قیمت های منصفانه و رقابتی زمینه ثمربخشی هرچه بیشتر کسب و کار شما را فراهم می سازیم.

ضمانت کیفیت

کلیه محصولات موجود در مجموعه ما دارای اصالت لوده و با بالا ترین کیفیت جهت رفع نیاز های صنعت شما ارئه خواهند شد.

مشاوره رایگان

کارشناسان فروش و مشاورزین ما آماده اند تا پاسخگوی کلیه سوالات شما از ابتدا تا پایان مراحل خرید باشند.

خدمات اروند شیمی دز

رضایت شما تعهد ماست

اروند شیمی دز با چهار کارشناس در واحد فروش و دو کارشناس در واحد مالی مشغول به فعالیت است که شما میتوانید جهت هرگونه مشاوره خرید و سوالات درباره مواد اولیه شیمیایی با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. مشاورین واحد فروش ما قبل از خرید هرگونه مواد اولیه شیمیایی تمامی توضیحات لازم در ارتباط با آن محصول از جمله برگه آنالیز را در اختیار شما قرار خواهند داد.